« ガソリン | Main | 矛盾点が »

January 02, 2009

復活する気になりました

明けましておめでとう御座います。

永らく更新していなくて申し訳ありませんでした。
これからは、日記代わりに気ままに更新します。

新年そうそうに暗い話は 避けたい所ですが
今年は守りの年になりそうですね。
皆が守りに入ると景気は悪くなるでしょう。
こんな時は何をすべきかが重要と思います。

周りにつられていてはダメだと思います。
胃が痛くなるぐらいに思案の為所の年と
奮起できるかどうか

私は、本業の方で長期目標で設備投資をしました。
また、株式投資以外に金地金を買いました。

注)下手に動くよりも動かない方が好結果がでる場合も
当然あります。
肝心なのは、自分は動くか動かないかを判断することです。
惰性で成功は出来ません。

|

« ガソリン | Main | 矛盾点が »

Comments

おかえりやす^^

お正月のんびりしすぎてます^^;
明日から、おめでとうさん会(家族の)なので
ちゃんと朝から動かないと(笑)

Posted by: ov | January 03, 2009 at 12:33 AM

ただいま~。

正月は僕ものんびりモードでした。
久しぶりにスキーも行かずに
井の中の蛙状態でした。

Posted by: | January 16, 2009 at 08:28 PM

magnificent issues altogether, you simply won a brand new reader. What would you recommend in regards to your put up that you simply made a few days ago? Any sure?

Posted by: view it | January 18, 2015 at 05:21 AM

I have been exploring for a little for any high quality articles or blog posts in this kind of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Reading this info So i am satisfied to convey that I have an incredibly good uncanny feeling I discovered just what I needed. I such a lot unquestionably will make sure to do not fail to remember this website and provides it a glance on a constant basis.

Posted by: %anchor_text% | January 22, 2015 at 12:45 PM

I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one today.

Posted by: %anchor_text% | January 28, 2015 at 03:38 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31540/43607846

Listed below are links to weblogs that reference 復活する気になりました:

« ガソリン | Main | 矛盾点が »